06 July 2013

MENGIDAM KFC @ PMC 29 JUN 2013

assalammualaikum dan salam sejahtera semua.

citer nie dah basi agak tak basi lah..tapi tangan nie terlebih rajin nak menaip so, citer je lah kan..haha.

conversation mul dan staff kat sini mase pertukaran shift ( am to pm)

mul : akak..tekak saya terasa nak makan kfc lah. ( sambil punch card)

akk lin : kau jangan sebut2 na, kang tekak akak ni pun join dengan kau ( sambil continue cakap kat phone )

akk yana : akak pun terasa nak makan mul..tapi, sape yang nak g beli..dah lah semua keje balik lambat nie..( sambil baca report )

akk leha : kau nape na? ngidam? ade isi ke ape nie? ( sambil betolkan tudung)

dah semua bantai gelak dengan statement maut kak leha nie..ish3

mul : akak nie ade lak ke situ..saya ni husband je x de..boyfriend lagi lah jauh x ade..skandal? lagi langsung negative zero..haha..

perbincangan tamat disini dengan semua bz amek alih keje masing2..

a few hours...4pm..kaunter nurse

mul : akk!!!!...saya nak KFC jugak!..nak hari nie jugak..tolong lah kak..huwawawa

akk lin & kak yana : mul..kau nie nape..tiba2 ngidam kfc cam orang pregnant nie nape?

mul : nak period kot..anggap je lah PMS situation nie kak..please lah..nak kfc! hmmm

5 pm..

mul : akak..saya nak owing time..saya nak beli kfc..akak nak kirim x?

kak yana : nak g dengan sape?

mul : g sorang lah kak...cam x biase kan..hehe..saya ok, saya dah besar..huhu

kak lin : naik ape? ade skandal ke?

mul : akak nie..pak cik teksi berderet kat luar tu tunggu saya..haha

akk lin : ok..g tanye ms tay ( HR kami..a.k.a madam)

5.30pm 

mul : akak, ms tay bagi..1 jam..dah tulis list order?

akk lin : dah tulis dah..betul nie nak kuar sorang?

mul : betol lah kak..saya dah biase lah kuar sorang2..jangan risau k..lau saya hilang cari saya kat balai polis atau hospital..haha

akk lin : haha..dah g sane..hati2..

mul : ok kak..tawakal pada Allah..insya'Allah x de pape kak..tata..

6.30 pm.

mul : akakkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kepsi sampai..hahaha

kak yana & kak lin : tengok lah tu kan..semata kuar nak beli kfc je..keje gila ni punya orang..nekad budak ni..ish3..


pasal kfc ultimate box nie je kot mul leh ngidam bagai nak rak..haish..

tapi serious..time tu mmg nak makan nie..x nak makan lain dah..


chezzy wedges..sedap kot..huhu

tapi saat nie..mul tengok gambar nie pun mul tak de nafsu nak makan sebab mul tak de hati nak makan dah..huhu..dah x de ngidam kot..haha


burger nie yang mul nak sangat2 sebenarnya..

mul nak burger kampung tapi abg yang jual burger kat sini langsung tak bukak..mmg ngidam sungguh2 lah..burger mcd x nak..sebab dah bosan..tu yang nak burger nie..haha


ayam goreng spicy..ngeh

mul : abg, saya x nak kepak, saya x nak peha...yang lain boleh..tq..

abg kfc : ok dik..

lau bab order ayam, mul mmg cerewet sikit..haha


semata kfc, sanggup kuar mencari.haha

nekad punya pasal kan..ish3..haha

ok lah..mul nak sambung menulis..tata..tc..

may Allah blessing.. ( ^_^)

2 comments:

Nur Nadzirah Kamarulzaman said...

Comel lah cerita ana..... teringa ana dgn adg kfc kat the curve/tesko damansara tu...heheh

Addin Liyana said...

haha...sungguh lah nad..sekarang dah jadi cm untouchable dh nie..hehe

tue lah, bila tgk balik gmbr dgn abg kepsi tu, cam sengal je kan..

malu setaman mak nak..haha